فولاد مبارکه اصفهان در روز جاری ورق گرم B و C، سرد، گالوانیزه و قلع اندود خود در را در تالار صنعتی بورس کالای ایران عرضه کرد که بررسی آمارهای معاملات نشان می دهد، این شرکت در بخش ورق گرم شاهد کاهش 3 درصدی رقابت بود. همچنین فولاد مبارکه موفق شد در عرضه امروز پوشش تقاضای مشتریان را از 66 درصد به 80 درصد افزایش دهد.

حفاظ شاخ گوزنی

درب آکاردئونی

امروز تالار صنعتی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۷۱ هزار و ۶۰ تن ورق گرم B، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تن ورق گرم C، ۱۳ هزار تن ورق سرد B، ۴۳۰۰ تن ورق گالوانیزه و ۳۰۵۰ تن ورق قلع اندود بود. تقاضا در بخش ورق گرم B بالغ بر ۸۹ هزار و ۲۱۰ تن، ورق گرم C حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن، ورق سرد B حدود ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن، ۷۵۵۰ تن ورق گالوانیزه و ۳۰۵۰ تن ورق قلع اندود بوده است.

این حجم تقاضا سبب رقابت در میان مشتریان شد و در نهایت در بخش ورق گرم B فولاد مبارکه رقابت ۱۰.۰۸ درصدی رخ داد و قیمت هر کیلوگرم ورق از ۴۱۵۸۸ ریال به ۴۵۷۸۰ ریال رسید. این درحالی است که ورق گرم B در هفته گذشته با رقابت ۱۳.۴۵ درصدی از ۳۹۳۶۹ ریال به ۴۴۶۶۵ ریال رسید.

فولاد مبارکه در هفته گذشته درمجموع ۱۱۶ هزار و ۸۲۰ تن ورق گرم عرضه کرد که با توجه به تقاضای ۱۷۵ هزار و ۸۹۰ تنی ۶۶ درصد تقاضا پوشش داده شده بود. در هفته جاری فولاد مبارکه با عرضه ۸۵ هزار و ۹۱۰ تن ورق گرم شاهد تقاضای ۱۰۷ هزار و ۹۱۰ تنی بود که این به معنای پوشش ۸۰ درصدی نیاز بازار توسط این فولادساز است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

درب آکاردئونی

در ورق گرم C افزایش رقابت ۲۳.۵۲ درصد بود و قیمت از ۳۰۷۹۴ ریال به ۳۸۰۳۸ ریال در هر کیلوگرم رسید. سطح رقابت هفته گذشته ۲۸.۴۹ درصد بود و قیمت از ۲۹۹۴۱ ریال به ۳۸۴۷۰ ریال رسید.

ورق سرد B، با رشد ۳۹.۳۱ درصدی همراه شد و قیمت پایانی به ۵۴۳۲۹ ریال رسید. ورق گالوانیزه فولاد مبارکه نیز با سطح رقابت ۴۸.۱۳ درصدی به ۷۵ هزار و ۹۰۹ ریال و قلع اندود با رشد ۵۲.۱۴ درصدی به ۱۰۴ هزار و ۲۶۳ ریال رسید.


گروه صنعتی مشهد حفاظ هزار ,ریال ,رقابت ,درصدی ,فولاد ,مبارکه ,فولاد مبارکه ,ریال رسید ,هفته گذشته ,درصدی رقابت ,بورس کالای ,بورس کالای ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوتاه نوشته هام معرفی کالا فروشگاهی فتوکپی سایت جامع اشترینان 91 براول هکینگ پول دیجیتال سایت فروش شعر بای ترانه